onze diensten
ontwerp & aanbesteding
Ieder project start met een goede basis, in de VRI is dit veelal een specificatie en ontwerp, deze documenten zijn nooit gelijk. Ieder kruispunt heeft zijn eigen kenmerken en iedere beheerder heeft ook de vrijheid om eigen specifieke wensen aan te geven, welke dan verwerkt zullen worden in de specificatie en het ontwerp.
Omdat de verkeerstechniek, net zoals alles in de techniek, niet stil staat in haar ontwikkelingen zullen wij ook altijd de klant op de hoogte brengen van nieuwe technieken of eventuele verbeteringen adviseren.
Aan de hand van bovenstaande documenten kunnen wij middels een uitvraagdocument of RAW bestek ook een aanbesteding voorbereiden en begeleiden tot en met de gunning aan toe.
Omdat de verkeerstechniek, net zoals alles in de techniek, niet stil staat in haar ontwikkelingen zullen wij ook altijd de klant op de hoogte brengen van nieuwe technieken of eventuele verbeteringen adviseren.
Aan de hand van bovenstaande documenten kunnen wij middels een uitvraagdocument of RAW bestek ook een aanbesteding voorbereiden en begeleiden tot en met de gunning aan toe.
aanleg of uitbreiding
Kleine aanpassingen doorvoeren en compleet nieuwe kruispunten bouwen is een andere specialiteit van GO! Verkeerstechniek, van een zandvlakte tot een compleet werkende VRI kunnen wij dit voor u verzorgen. Onze projectteams zorgen er altijd voor dat de installatie naar uw wensen opgebouwd wordt, dit zal altijd in de gestelde tijdstermijn uitgevoerd worden mits er geen complicaties ontstaan door leveranties, werken derden of weersinvloeden.
Over de jaren hebben we diverse uitdagende hoogtepunten bereikt: Verkeersregeltoestellen in twee werkdagen vervangen; complete VRI (kast, straatmeubilair, kabels, detectielussen, lantaarns, etc.) in één weekend vervangen; ongeveer 1.500 meter detectie aanbrengen, aansluiten en testen in één werkdag; bij 15 VRI’s de LED modules vervangen in één avond; etc.
Over de jaren hebben we diverse uitdagende hoogtepunten bereikt: Verkeersregeltoestellen in twee werkdagen vervangen; complete VRI (kast, straatmeubilair, kabels, detectielussen, lantaarns, etc.) in één weekend vervangen; ongeveer 1.500 meter detectie aanbrengen, aansluiten en testen in één werkdag; bij 15 VRI’s de LED modules vervangen in één avond; etc.
beheer & onderhoud
Een goed functionerende VRI kenmerkt zich aan het gebrek aan storingen. Het is daarom ook heel belangrijk dat er periodiek onderhoud uitgevoerd wordt en de technische gebreken zo snel mogelijk worden hersteld.
Al onze voertuigen hebben de benodigde onderdelen in de auto om een storing aan de VRI direct te kunnen herstellen, de veiligheid van de weggebruiker en de technische functionaliteit staan hierbij voorop. Ons magazijn in Leerdam is voorzien van bijna alle (onderdelen van) verschillende fabricaten verkeerslichten, ook de oude types welke niet meer verkrijgbaar zijn, dit maakt ons uniek in herstelwerkzaamheden.
Al onze voertuigen hebben de benodigde onderdelen in de auto om een storing aan de VRI direct te kunnen herstellen, de veiligheid van de weggebruiker en de technische functionaliteit staan hierbij voorop. Ons magazijn in Leerdam is voorzien van bijna alle (onderdelen van) verschillende fabricaten verkeerslichten, ook de oude types welke niet meer verkrijgbaar zijn, dit maakt ons uniek in herstelwerkzaamheden.
analyse & advies
Om een goed beeld te krijgen van uw areaal is het belangrijk dat u van alle historische data voorzien bent, repeterende klachten/storingen of specifieke wijzigingen in de installatie zijn daarbij een belangrijke factor voor het verkeerskundige beheer. Uw installatie moet minstens 25 jaar mee gaan, maar in die 25 jaar is het onvermijdelijk dat er wijzigingen uitgevoerd worden in de omgeving van deze VRI, het is daarom belangrijk om mee te groeien met het aanbod van verkeer. Niet alleen toenemende drukte (filevorming) hoeft een reden te zijn voor een verkeerskundige analyse maar ook een wijziging in beleid kan hiertoe leiden, denk bijvoorbeeld aan een stedelijke omgeving waarbij de fietsers en voetgangers centraal staan en de automobilisten te gast zijn.
bestandsbeheer & revisie
Om een complete installatie op te bouwen heb je veel bestanden en documenten nodig, dit is echter na verloop van tijd niet altijd meer terug te vinden of is misschien zelfs nooit op de juiste manier opgeborgen. Met ons ITOS ticketsysteem zorgen wij er voor dat alle beschikbare gegevens online opgeslagen staan en dat u er altijd bij kunt. Het vergaren en actualiseren van deze gegevens kunnen wij ook voor u verzorgen. Hierdoor heeft u alle technische handvaten om uw installatie goed te kunnen beheren. Als u benieuwd bent welke gegevens u nodig heeft voor een compleet beheerpakket, neem dan contact met ons op!
kennis & ontwikkeling
De verkeerstechniek is een specifieke tak in de besturings- en elektrotechniek. Dit zorgt er voor dat er niet veel mensen zijn met vakinhoudelijke kennis. Binnen onze organisatie hebben we daarom zo veel mogelijk vakliteratuur en vrije informatie beschikbaar gesteld aan onze medewerkers. Dit om ervoor te zorgen dat nieuwe of juist hele oude technieken altijd even opgezocht kunnen worden in de daarvan opgeslagen technische documentatie. Ongeacht de functie vinden wij het belangrijk dat iedereen de basiskennis van de verkeerstechniek begrijpt en hierover kan meepraten, ook van onze opdrachtgevers. We hebben al diverse opdrachtgevers een cursus VRI aangeboden om er voor te zorgen dat het kennisniveau op peil is en de genomen beslissingen mede daardoor goed doordacht zijn.

Het melden van een storing dient alleen door de verkeerslichten beheerder te worden gedaan, dus NIET door particulieren. Mocht u toch een storing willen melden, dan kunt u dat doorgeven aan uw eigen gemeente.